Testovanie produktov Mary Kay TimeWise

Hotovo. Zostarla som, umrela som. Tento článok ma stál minimálne tri roky môjho života. Prečo? Niežeby samotné produkty od Mary Kay boli zlé. Ani ma nestáli kopec peňazí - vzorky som dostala od kamarátky. Potešilo ma to, lebo vďaka tomu bola moja kozmetická taštička pri balení do Tatier značne ľahšia, kedže som si nemusela brať odličovacie vody a krémy. V čom bol teda problém?

Jednoznačne v obaloch. Dostala som vzorky, ktoré síce boli farebne rozlíšené, no keď chcete zistiť na stránke Mary kay aký produkt vlastne skúšate a koľko stojí, všetky obaly vyzerajú totožne. Či už čistiaci krém, gél alebo hydratačný krém. Musíte sa veľmi sústrediť na písmenká nad uzáverom, aby ste zistili, ktorý produkt je na aký typ pleti a akú má funkciu. Priraďovať obrázky k vzorkám bola nočná mora, ale dúfam, že som ich priradila správne a trošku Vám to pomôže pri hľadaní správneho výrobku pre Vás.




Čo som vyskúšala? 
Išlo o duo vzorky z rady TimeWise, ktorá je vyvinutá pre boj s vráskami a starnutím pleti:
1. čistiaci krém 3v1 a hydratačný krém pre suchú a normálnu pleť
2. čistiaci gél 3v1 a hydratačný krém pre zmiešanú a mastnú pleť

V bielom balení sa nachádza čistiaci krém/gél 3v1 a v čiernom hydratačný krém

Čistiaci krém 3v1 pre suchú a normálnu pleť ma veľmi milo prekvapil. Je vhodný na odlíčenie makeupu /okrem očí/, čistenie pleti a zároveň aj ako jemný píling. Super kombinácia, ktorá Vám večer ušetrí kopu času. Je to hustý krém s malými ružovými čiastočkami. Je neparfumovaný a hypoalergénny. Odličuje výborne a vďaka pílingu je tvár premasírovaná a čistá.
Jeho cena je 30,50 €/ 127 g balenie.



Najlepším zo štvorice vzoriek bol pre mňa jednoznačne hydratačný krém pre suchú a normálnu pleť. Obsahuje zvlhčovače pre žiarivú a hydratovanú tvár a účinné antioxidanty, ktoré majú pomáhať chrániť pleť pred voľnými radikálmi. Naniesla som si ho po vyčistení pleti namiesto nočného krému. Keďže milujem oleje, lesklá a premastená pleť mi vôbec na noc neprekážala, práve naopak. Bola som prekvapená, že tento pocit na tvári ostal až do rána. Inokedy vstávam s napnutou pleťou a hneď bežím do kúpelne nakrémovať sa. Tentoraz to vôbec nebolo potrebné. Cena 35,50 € za 88 gr balenie mi príde prehnaná, takže zatiaľ kúpu odkladám. No musím povedať, že ak si raz od Mary kay niečo kúpim, bude to práve tento krém.



Ďalšou vzorkou bol čistiaci gél 3v1, ktorý je vhodný pre mastnú a zmiešanú pleť. Kedže to nie je môj typ pleti vôbec mi nesadol. Po prvé gél mal nemocničnú akoby chemickú arómu, po nanesení na tvár mi dráždil oči, takže som si poplakala ako už dlho nie :D Tvár bola síce odlíčená aj vyčistená v priebehu pár sekúnd, no za tie slzy to nestálo :) Cena 30,50 €/127 g.

Čistiaci gél slúži zároveň aj ako píling 
Tak isto dopadol aj hydratačný krém pre zmiešanú a mastnú pleť. V prvom momente ma hneď odrádzala jeho dezinfekčná "vôňa". Krém sa rýchlo vsiakne do pleti, takže k hydratácii pleti skôr dochádza hĺbkovo v pokožke.  Verím, že mastnej pleti by to mohlo vyhovovať. Cena 35,50 €/ 88 g.



Čo oceňujem je, že vďaka týmto vzorkám som si presne otestovala akú mám pleť a na aké produkty sa mám zameriavať. Ďakujem Lucka, že si na mňa myslela a mohla som si ich vyskúšať. Ceny sú na môj vkus vysoké. V živote som toľko peňazí za krémy nedala, hoci je možné, že čím budem staršia tým viac budem bez výčitiek investovať do kvalitnej pleťovej kozmetiky.

Máte už doma nejaký produkt od Mary kay?
Ste s ich produktami spokojné?


Komentáre

  1. Od Mary Kay som vyskúšala viacero výrobkov, najviac sa mi páči ich Botanical Effects rada a z Time Wise som bola veľmi spokojná s čistiacim gélom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára