Januárové šialené nákupy - časť I.

Tento mesiac som sa trošku rozbláznila. Začiatkom roka som si síce vravela, že nič nepotrebujem a spotrebujem čo mám doma, ALE... moje nákupy napriek tomu nabrali riadne obrátky. Našťastie ako uvidíte nešlo o žiadne drahé produkty. Tak snáď to nakoniec nebude až taká tragédia.

Nákupy som rozdelila do dvoch článkov. 
V I. časti som Vám nafotila kozmetiku a v II. časti oblečenie.

Začnem tým najväčším prekvapením. Pri nakupovaní oblečenia som v H&M natrafila na výpredaj hubičiek na makeup. Keďže som doma žiadnu nemala a túžila som ju už dlhšie vyskúšať, cena 1 € ma presvedčila.



Hubka bola veľmi pekne zabalená - z časti v priesvitnom a z časti lesklom ružovom igelitovom obale (škoda, že nemám fotku). Hubka samotná má bledunko ružovú farbu a ideálny tvar slzičky. Hornou stranou do V viete vklepať makeup alebo korektor pod oči/do okolia nosa a tou širšou okrúhlou stranou zapracujete produkt po celej tvári.
Hubka je mäkkučká a poddajná hneď po rozbalení, no i tak ju namočte do vody. Trošku zväčší objem a bude sa s ňou pracovať ešte lepšie. Líčenie s ňou vyzerá veľmi prirodzene a nemusíte sa obávať, že Vám makeup zanechá na tvári masku. Vzhľadom  na nízku cenu som od nej veľa nečakala, ale je skvelá. Ako jedinú nevýhodu považujem to, že hubičky do seba vsakujú viac tekutých produktov ako štetce, takže sa Vám makeup o čosi rýchlejšie míňa.


Ku kúpe ďalšieho produktu som sa inšpirovala darčekom od mojej sestry, ktorá mi pred časom doniesla z výletu balzam na pery v kalíšku od českej značky BIONE.


Túto zimu ma zachránil, keď som mala pery úplne popraskané a suché od mrazu. Robí presne to, čo sľubuje na obale - regeneruje, chráni a vyživuje. Na druhý deň po prvom použití som mala pery v stopercentnom stave. Jediné čo mi až tak nevyhovovalo, bolo balenie.  Balzam si musíte naberať prstami, čo nie je práve praktické a hygienické, keď ste v práci alebo na cestách. Mám ho preto doma na stolíku. No kedže jeho obsah je neskutočný, skočila som si do drogérie TETA kúpiť ten istý balzam, no v tyčinke. Nádherne medovo vonia, ľahko sa aplikuje, má super výdrž, takže si nemusíte každých pár minút pretierať pery a veľké balenie 17 ml Vám určite poslúži celú zimu.Stál cca 3,70 €.




V TETE som narazila aj na micelárnu vodu od značky RYOR, ktorá je väčšinou vypredaná alebo majú vyložený maximálne jeden kus. Budem o nej písať samostatný článok.


Mojou stálicou pokiaľ ide o starostlivosť o vlasy je už dlhšie kokosové mlieko SWISS O PAR. Preto ani tento mesiac nechýbal v mojom nákupnom košíku.


Má krásnu, intenzívnu kokosovú vôňu a hustú penu - čo samozrejme nemusí každému vyhovovať. Kondicionér tejto značky mi príde veľmi slabučký a mám po ňom suché vlasy, no šampón mi úplne vyhovuje. Nechcem od neho nič viac, len aby som mala po ňom vlasy čisté a voňavé a o to ostatné sa stará maska, kondicionér a olejček. Siaham po ňom aj kvôli cene 1,99 €. Kúpite v DM. (môj manžel ho odmieta používať, vraj nie je hula tanečnica, neviem čo mi tým chce povedať!?)

V DM som tiež siahla po dvojfázovom odličovači od Garnier. Zatiaľ to nie je žiadna sláva. Odličuje slabo - miniem pri tom asi desať tampónov a stále to nie je ono. No nevzdávam to s ním.




Cez notino som si objednala Freedom paletku Pro Shade & Brighten Mattes Kit 1, ktorá má jemné, matné béžové a šedé odtiene. Je super pigmentovaná vzhľadom na cenu 4,90 €. Môj prvý zámer bol ju mať ako rezervnú paletku na cesty, no keď som ju rozbalila hneď som vedela, že sú to farby mojej dobrej kamarátky a tak som jej ju darovala. Dúfam, že sa teší a bude jej dobre slúžiť.


Už teraz vidím, že toto bude nekonečný článok, ak nemáte chuť čítať pozrite si pre inšpiráciu aspoň fotky :)

Z Avonu som si v zľave kúpila krém na vyhladenie vrások a vkladám doňho všetky svoje nádeje. Každé ráno si rátam vrásky na čele, ale ich počet sa zatiaľ nezmenil. Sú tri a je to fakt ZLÉ.



Predposledný nákup bol v MANUFAKTURE. O očnom kréme sa nebudem veľmi rozpisovať, keďže som o ňom písala v predchádzajúcom článku. Klikni SEM


Hurá sme na konci! Ako posledný no nie menej významný bol nákup hydratačného makeupu BOURJOIS Heatly mix odtieň 51 Light vanilla.
V DM mali zľavu, takže cena bola prekvapivo 5,99 €. Makeup je rozjasňujúci a kryje ľahšie až stredne, no dá sa navrstviť. Má príjemnú ovocnú vôňu. Odporúčam ho zapudrovať, lebo pleť je po ňom lesklá, čo by však mohlo vyhovovať staršej pleti. Bude vyzerať sviežo.




Zaujal Vás niektorý z horeuvedených produktov? Ak áno, budem rada keď mi napíšete. 
II. časť zverejním čoskoro :)





Komentáre