TOP 6 za rok 2016

Rok 2016 bol pre mňa obdobím plným zmien.
Zmenila som prácu - a to až dvakrát :) no konečne som na mieste, kde ma to nesmierne baví. Okrem toho sme sa s manželom presťahovali späť do Bratislavy. Dákym zázrakom som schudla a odvtedy sa snažím viac strážiť. Jesť menej mäsa a sladkostí. Čo si ale kompenzujem množstvom kávy :)

Vytvorila som dva rebríčky TOP 6, vecí, ktoré ma v r. 2016 zaujali z rôznych oblastí a samozrejme druhý rebríček sa týka výhradne kozmetiky.

1. Kniha roka - Predtým ako som ta poznala - bez pochýb najlepšia kniha, ktorú som tento rok prečítala. Smiala som sa pri nej, plakala a hnevala sa. Vyvoláva toľko emócií, že sa z nej spamätávate ešte dva týždne.
2. Film roka - zfilmovaná kniha Predtým ako som ta poznala a nezabudnuteľná Emilia Clarke v hlavnej úlohe.
3. Pieseň roka - Twenty One Pilots - Heathens
4. Seriál roka - Gilmore girls nové časti - návrat do tínedžerských čias, v aký som už ani nedúfala.
5. Eshop roka - samozrejme eshop, kde pracujem prebmw.sk :) a čo sa kozmetiky týka pinkpanda.sk
6. Moment roka - keď mi zavolali z terajšej práce, že ma berú.


Čo sa týka TOP kozmetických produktov za rok 2016 ide o výrobky, ktoré som si v priebehu roka obľúbila a používam ich každý deň. Oklieštila som to na 6.výrobkov, inak by bol tento článok, obávam sa, nekonečný.

1. Najväčším prekvapením r. 2016 je určite riasenka na obočie od Golden rose Brow Color. Objednala som si ju cez eshop pinkpanda.sk. Bol to tichý výstrel do tmy. Značku Golden rose som nepoznala a dovtedy som používala iba púdrové paletky na obočie. No odkedy som vyskúšala túto riasenku nedávam ju z ruky a paletky rýchlo zapadli na dno šuflíka. Obočie s ním vyzerá prirodzene. Vyplní ho, prečeše a jemne zafixuje.







2. Obľúbeným makeupom bol za tento rok jednoznačne Max factor Lasting Performance, odtieň 102. Objavila som ho vďaka mojej sestre, ktorá ho už používa dlhšie. Výborne kryje, na tvári drží celý deň a má matný "finiš". Ak máte mastnejšiu pleť stačí trochu zapúdrovať T zónu. Ja som s ním veľmi spokojná a kupujem si ho opakovane. Hoci skúšam aj nové makeupy, vždy sa k nemu vrátim.



3. Nesmiem, samozrejme, vynechať paletku líceniek, bronzerov a rozjasňovačov Golden Sugar od Makeup revolution. Sama osebe je táto paletka skvost. Už len pohľad na ňu mi vyjasní každý deň. Neviem či je tento produkt pre každého. No ja rozjasňovače a bronzery používam stále, takže ju naozaj využívam naplno.




4. Ak špirála, tak jednoznačne Maybelline Lash sensational. Krásne riasy predĺži, zahustí a zahnutá kefka ich vytočí. Hoci mám vždy jednu špirálu so sebou aj v práci, nikdy som ju zatiaľ nemusela použiť, lebo má super výdrž. Vďaka tomu má svoje čestné miesto v tomto rebríčku. 






5. Odkedy som narazila v DM na sprchový olej Nivea nepoužívam na umývanie nič iné. Moja suchá pokožka si konečne prišla na svoje a najmä v zime je to dosť badať, že nesvrbí a nešúpe sa ako predtým. Jediné čo ma mrzí je, že sa mi tento olej vždy rýchlo míňa a neviem či je to malým balením, alebo tým, že veľmi nepení a podvedome ho používam veľa.



6. NYX tekutý matný rúž Milan
Krásna, šťavnatá farba s výbornou výdržou na perách. Zároveň je tento tekutý rúž výhražným zdvihnutým prstom, ktorý ma núti sa výborne starať o pery, lebo tento matný rúž nič neodpustí a zvýrazní každú vrásku a prasklinku na perách. Preto mám balzamy stále po ruke, v každej kabelke aj vo vreckách na kabáte. Ten pocit však svojí za to. Keď ho mám na perách zrazu je všetko možné. Aj selfie bez filtra :D



Máte aj Vy svoje TOP produkty za rok 2016? Podeľte sa o ne v komentári :)






Komentáre