MANUFAKTURA - revitalizujúci očný balzam


Kúpila som si svoj prvý očný krém. V 31 rokoch aj navyšší čas, že áno. 

Tí ktorí ma poznajú vedia, že o ničom dlho neuvažujem a rozhodujem sa spontánne.
Preto som nákup dlho neodkladala a rozhodla som sa pre krém od českej MANUFAKTURY, o ktorej som písala v jednom zo svojich predošlých článkov, ktorý nájdete TU

Obsahuje rastlinné oleje:
- kokosový
- mandľový
- bambucký
- makadamiový
- marhuľový

okrem toho: 
- ovsený beta - glukán a výťažok z rebarbory, ktorý dodáva pleti vlhkosť
- výťažok z morských rias, ktorý vyhladzuje vrásky
- alantoín a panthenol pleť upokojí 
- vitamín E pokožku chráni pred nepriaznivými vplyvmi, čo mi príde najmä na zimu vhod. 

Uvažujem ako to dokázali všetko natlačiť do malinkej 15 ml flaštičky :) 
Cena pri kúpe cez eshop je 11 €, v kamennom obchode je o čosi drahší.  



Krém sa nachádza v bielom, plastovom obale s lesklou, modrou etiketou. Na vrchu má pumpičku, ktorá dávkuje primerané množstvo krému - ako je vidno na fotografii nižšie.
Skladujem ho v chladničke, hoci neviem či je to správny postup, no je príjemné si ráno pod oči vklepávať vychladený krém. Chlad napomáha odpúchaniu očí, tak snáď ho tým neznehodnocujem.
Môžte mi do komentu napísať, či robím dobre. Budem vďačná za radu.


Používam ho ráno i večer. Hoci krém obsahuje oleje, nie je príliš mastný, čo mi v prvom momente trošku prekážalo, lebo som čakala, že mi v okolí očí zanechá mastný film ako som zvyknutá od krému Nivea :)
No po pár dňoch som pochopila, že mám dočinenia s úplne iným produktom a nie je múdre ich porovnávať.

Najviac ho vystihuje slovo JEMNÝ.
Či už ide o vôňu, ktorú ledva zaregistrujete, čo je pre mňa osobne veľké plus.
Ale aj konzistenciou, ktorá je ľahučká a vodovejšia.
Po nanesení je pokožka okolo očí hydratovaná, bez pocitu ťahania alebo akéhokoľvek podráždenia.  Krém sa rýchlo vstrebáva, nestačíte ani napočítať do desať, čo ráno určite oceníte.



Ide o prírodný produkt bez farbív a minerálnych olejov. 
Podľa mňa ide o veľmi vydarený očný krém, no neviem či bude dostatočný pre staršiu pleť.

Máte skúsenosti s týmto produktom? Budem rada, keď mi napíšete.

Komentáre

Zverejnenie komentára