Sklamanie mesiaca - micelárka RYOR

Nie každý mesiac sa objaví medzi mojou kozmetikou produkt, ktorému môžem s pokojným svedomím udeliť titul Sklamanie mesiaca. Začiatkom roka som si kúpila v drogérii TETA hydratačnú micelárnu vodu od českej značky RYOR, ktorá obsahuje regeneračný arginin a kyselinu hyalurónovú.
Cena 4,60 €/ 150 ml.

Začnem pozitívne :)
V prvom rade musím pochváliť obal. Ako ste zvyknuté aj u iných značiek je plastový, no vyzerá elegantne. Je priehľadný a na prednej strane má nalepenú etiketu s fialovými kvetmi. Na bielom podklade sa nachádza strieborné logo značky a nižšie názov produktu, čo pôsobí vkusne a nerušivo. 
Vrchnák je už klasický, biely s vyklápacím viečkom.



A práve s ním mám trošku problém, kedže po otvorení ostane vrchnáčik iba jemne pootvorený, takže jedným prstom musím nadvihovať uzáver, aby som mohla na tampónik nakvapkať niečo z obsahu flaštičky. Je to dosť nepraktické a bola by som radšej, keby sa dal vrchnák úplne vyklopiť.



Okrem toho samotná micelárna voda má chemický zápach a cítiť v nej alkohol. Hoci obal napovedá, že by vôňa mala byť kvetinová, tak to nie je ani náhodou. Odličuje výborne a poradí si rýchlo aj so špirálou. Používam ju asi dva týždne a reakcia je vždy tá istá. Aplikáciu vždy sprevádza jemné štípanie a pálenie, ale na počudovanie nie očí, ale jemnej pokožky v okolí očí. Trvá to vždy pár sekúnd a potom to odznie akoby sa nič nedialo.
Takže hoci je podľa popisu na obale vhodná aj pre citlivú pleť, s tým by som nesúhlasila.
Ja citlivú pleť nemám a aj tak mi pleť zakaždým podráždi.

 

Po odlíčení je tvár naozaj čistá a príjemná na dotyk. Ak sa hneď nenakrémujete nič sa nestane. Tvár ma vďaka micelárke RYOR dosť vlahy, ale určite nie na celú noc. Ja nechám pleť oddýchnuť maximálne hodinu a potom sa nakrémujem alebo nanesiem na tvár pleťový olej.

Tento produkt bol v drogérii TETA väčšinou vypredaný a preto som od neho mala veľké očakávania, keďže som predpokladala, že je obľúbený. 
No viac by som si ho nekúpila. 

Mám v pláne otestovať aj iné produkty od tejto značky.
Budem rada, ak mi poradíte, čo sa oplatí vyskúšať.

Komentáre

  1. No ja mam podobne skusenosti... Nie prave s touto, ale tiez som sla po prirodnej, tusim s medom a hyaluronovou a vzdy ma palili oci. Nedam dopustit na ruzovu biodermu. Nic lepsie som nenasla (aj ked ja zas tomu hladaniu vela nedam...):))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, asi je najlepšie sa držať overeného :) biodermu vyskúšam. dík za tip!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára