Koľko stojí moja tvár?

Nebojte sa, nepodstúpila som plastickú operáciu ani nejde o cenu, za ktorú som ochotná robiť reklamu :) 




Odkedy som začala písať tento blog veľa ludí na to reaguje otázkami či ma sponzorujú alebo či som za to platená :D A je to logické. Toľko kozmetiky pre jednu ženu?
Ono to pôsobí tak, že nekupujem nič iné ako šminky a že ich už nemám kde dávať. Ale pravdou je, že kozmetika sa míňa a niektorú zhodnotím a posúvam ďalej. Rada skúšam nové značky a produkty a preto som si povedala, že sa so svojimi skúsenosťami môžem podeliť a snáď to aspoň zopár ľuďom pomôže pri kúpe, nájde malú inšpiráciu alebo si jednoducho oddýchne pri čítaní mojich článkov.

V tomto príspevku chcem zrátať všetku kozmetiku, ktorú ráno používam a tak sa dostaneme k cene mojej tváre - tak ako ma okolie pozná. 
Poďme na to!

Ako prvé si nanášam na viečka a očné okolie klasickú modrú Niveu. Cena 1,50 €/ 75 ml.
Na celú tvár používam denný krém od Manufaktury. Cena 8 €



Makeup od zn. PUPA Made to Last je vysoko krycí a zmatňujúci. Cena 14,90 €.
Tekutý korektor Catrice Camouflage odtieň 020 som kúpila v DM za 3,80 €.


Na líčka som si obľúbila bronzer od Makeup revolution Ultra bronze. Cena 5.60 € /pinkpanda.sk/


Rozjasňovač musí byť :) Krémový Golden rose 02 Bright pink stojí 5,80 €.



Na oči používam najradšej paletku Makeup revolution Iconic 3. Cena skvelých 7 € /notino.sk/



Mojím stálym spoločníkom je špirála Maybelline Lash Sensational 7 € /alza.sk/
Riasenka na obočie Golden rose Brow color, odtieň 02. Cena 4,90 € /pinkpanda.sk/


Rúž Milani odtieň 74 Matte darling. Cena 6,50 €.


Na líčenie používam sadu štetcov Jessup. Na foto iba polovica celej sady. Cena 10 €/8 ks /pinkpanda.sk/


Moja tvár po zrátaní všetkej horeuvedenej kozmetiky stojí 75 €.
Posúdenie či je to veľa alebo nie, už nechám na Vás :)

Koľko by stála tá Vaša? 

Ďakujem za inšpiráciu LENKE z Youtube. 

Komentáre