NYX soft matte lip cream Milan


Tak je doma! Prvý matný rúž od NYX. Aký je? Naplnil moje očakávania?

Pred pár dňami sa mi ozvala sestra, že je práve v Auparku a či by som nechcela niečo z NYXu.
 Jasné, že som chcela! Poslala som jej cez whats app prvú fotku, ktorú som našla na nete. 
Vypálil z toho odtieň Milan z rady matných tekutých rúžov. 

Obal je jemne ružový s čiernym matným uzáverom. 




                            Nenechajte sa však obalom zmiasť. Rúž samotný je omnoho výraznejší. 



 Túto ružovú určite nikto neprehliadne. Po nanesení na pery rýchlo zasychá a farba ostáva matná. Pocit na perách je trošku suchší a farba zalieza do vrások, preto treba mať pery v super stave. 
Balzam je pred nanesením základ. Inak Vám rúž zvýrazní každú nedokonalosť na perách.


Skvelé je, že rúž pri pití vôbec nezanecháva otlačky na pohári a drží aj po ľahkom obede. Odskúšaný ho mám maximálne tri hodiny, kedy sa už stráca z pier. Pri tekutých rúžoch je to super výkon a popravde som sa s tým ešte nestretla. To všetko podčiarkuje super cena 6,90 €. 
Ak budete najbližšie v bratislavskom Auparku, určite sa choďte po dákom odtieni poobzerať. Výber je neskutočný a ak si nebudete vedieť rady, môžte si vyberať aj podľa názvov miest, ktoré ste už navštívili, poprípade túžite vidieť /odtiene sú pomenované podľa miest ako napríklad Tokyo, Istanbul, Londýn, Sydney, Amsterdam a pod./ 

A nezabudnite mi zavolať či z NYX práve niečo nepotrebujem :)  

Komentáre

Zverejnenie komentára