Prvé dojmy z kozmetiky PUPA

Tento mesiac som si dala za cieľ otestovať zopár kozmetických produktov od talianskej značky PUPA. V predajni Vás určite zaujme široký výber rôznych odtieňov nielen rúžov a očných tieňov ako sme zvyknuté pri iných značkách, ale dokonca aj púdrov, makeupov a podkladových báz. Vyberie si každý podľa svojho typu pleti. Zároveň Vás očaria krásne červené obaly, ktoré pôsobia hravo a štýlovo.



Čo som zatiaľ stihla vyskúšať a ako sa tieto produkty osvedčili?

Prvou voľbou bol zmatňujúci makeup Made to Last, odtieň 020. Má nádherný studený odtieň a musím povedať, že hneď pri prvom nanesení som ním bola nadšená. S pleťou krásne splynul a zanechal ju hodvábne jemnú, zmatnenú a vytvoril úplne prirodzený efekt. Nie je potrebný žiaden púder, tvár sa vôbec neleskne. Krycia schopnosť je stredná až vyššia a je ideálny najmä pre mastnú a normálnu pleť. Cena do 15 euro (ja som využila 10%tnú zľavu pri založení vernostnej kartičky PUPA).
Mínus: keďže v zime moja tvár nie je v najlepšej kondícii a sú dni keď sa mi šúpe brada a nos makeup suché miesta zvýraznil. Dôvodom môže byť aj to, že neobsahuje žiadne oleje. Preto som ho po pár dňoch prestala nateraz používať, no teším sa na jar a leto keď bude tento makeup trefou do čierneho. Má nadbehnuté stať sa mojím favoritom.



PUPA Made to Last odtieň 020

Po zapracovaní do pleti tvár dokonale zmatní a vyhľadí


Špirálu Vamp! som si požičala na testovanie od mojej sestry *
Má rovný, umelohmotný kartáčik s hustými dlhšími štetinkami, ktoré riasy krásne natočia, oddelia a predĺžia. Musím povedať, že ma veľmi milo prekvapila, lebo odkedy som objavila Maybelline Lash sensational mám príliš vysoké nároky a iným riasenkám nedávam veľké šance :)



Pri očiach ešte chvíľku ostaneme, lebo mi nedá nespomenúť ceruzku na oči Easy liner v telovej farbe. Je maslová, mäkkučká a výborne drží. Preto jej patrí čestné miesto v mojich obľúbencoch v mesiaci november 2016.





Rúž z kolekcie I´m Pupa  som dostala ako darček a tak som premýšľala či sa patrí ho hodnotiť. Ale verím, že táto krátka recenzia poslúži iba na mierové účely a bude pre Vás prospešná.
Je to tak trošku rúž chameleón a každý deň Vás po nanesení prekvapí. Mám odtieň 230 čo je bordovohnedý rúž, ktorý v reále pôsobí oveľa znesiteľnejšie a hnedý odtieň sa po nanesení úplne vytratí.





Chcete jemné denné líčenie alebo večerné dramatické? Tento rúž má v sebe oboje. Buď ho naneste jemným vklepávaním do pier, čo zanechá na perách jemnú ružovo-fialovú farbu alebo zatlačte a v okamihu je z Vás temná famme fatale. 



Rúž je extra mastný, čo na jednej strane zanechá hydratované pery, ale zároveň sa zlieva do vrások na perách a farbu je skoro nemožné rovnomerne naniesť. Preto tento odtieň príliš neodporúčam, ale určite sa pri najbližšej príležitosti popozerám po jemnejších odtieňoch. 

Máte svojho favorita od značky PUPA?
Ak áno, napíšte mi, rada sa nechám inšpirovať.



* Ďakujem Tinka za možnosť vyskúšať PUPA špirálu VAMP!

Komentáre