TOP produkty za mesiac december + SÚŤAŽ

S top produktami som sa tentoraz poponáhľala. Z veľkej časti preto, že som nimi nadšená. A z tej druhej preto, že zajtra cestujem do Tatier a nerátam s tým, že na chate by som tento článok dokázala dať dokopy. Zároveň som pre Vás vymyslela novú súťaž a na to sa vždy veľmi teším.
Tak poďme na to!


Jednotkou je pre mňa tento mesiac nočný krém True perfection s jemnou vôňou, ktorý nechá pleť hebkú a vyživenú. Má trošku zvláštnu konzistenciu, veľmi hustú, lepivú, takže sa v celku ťažko naberá na prsty, ale nie je to veľký problém, kedže Vám ho stačí málinko. Rýchlo sa vstrebáva, ale zároveň zanechá na pleti super pocit. Pokožka Vás neťahá, je hydratovaná. V zime ho občas používam aj miesto denného krému.






Ááá znova sme pri tých olejoch. Konečne som si objednala môj obľúbený ružový olej Love Nature. Je v priehľadnej, plastovej flaštičke s bielym uzáverom. Neobsahuje pumpičku, ale má malinký otvor navrchu. Je to šikovné, lebo stačí len pár kvapiek na celú tvár a krk, aj keď ja by som sa s ním najradšej namazala celá. Tento olej je odobrený aj mojím psíkom, ktorý sa ho nevie nabažiť a vždy ma celú poolizuje, keď ho mám na sebe. Olej má nádhernú hrejivú, kvetinovú vôňu. Tentoraz mi prišla väčšia flaštička 25 ml. Predtým som mala iba 15 ml, čo mne až tak neprekáža, lebo som maniak na malé balenia. Ale samozrejme, mať o pár kvapiek naviac poteší :)




Prekvapením mesiaca sa stal BB krém Nutraeffects od Avonu. Objednala som si ho už v júni v odtieni Light. Som veľmi rada, že som ho po prvom vyskúšaní neodpísala a nezaradila medzi kozmetické prepadáky. Jeho oranžová farba ma najprv dost vydesila a nemala som najmenšiu chuť ho nosiť. Odhodlala som sa na to iba na doma. No pleť bola lesklá a mastná. Preto skončil rýchlo na dne šuflíka. No teraz sa karta obrátila. Moja tvár sa v zime totiž správa úplne inak. Posledné týždne som svoje klasické makeupy musela dať bokom, lebo moja tvár bola suchá a tvorili sa mi na nose a brade šupinky. A tak som v najväčšom zúfalstve siahla po tomto BB kréme a vualáá! zrazu nebolo po šupinkách a suchých miestach ani stopy. Okrem toho oranžová farba sa po zapracovaní do pleti úplne vytratila a ostala len prežiarená tvár s jemným odleskom - presne ako sľubuje na obale. BB krém totiž obsahuje malinké trblietavé čiastočky. Čo v lete zamrzí, v zime nesmierne poteší.
Tvár okrem toho zjednotil a jemne prekryl nedostatky. Preto ho teraz ani nedávam z rúk. Treba iba prepúdrovať T zónu a môžte vyraziť.
No ako vidíte básnila by som o ňom ešte dlho, ale asi by som Vás tým unudila k smrti.




Oranžový odtieň BB krému sa po zapracovaní do pleti úplne vytratí a zanechá žiarivú, zjednotenú tvár


Konečne som si kúpila toľko ospevovaný korektor od Catrice Camouflage v odtieni 020. Je vysoko krycí, vodeodolný a vhodný pre všetky typy pleti. Okrem toho sa nezlieva do vrások a skvele drží, treba ho len poriadne zapracovať do pleti, aby nebolo vidno prechody medzi makeupom a korektorom.  Ak sa chcete v okamihu zbaviť tmavých kruhov pod očami alebo vyrážok je to skvelá voľba. 




Mojím obľúbeným podkladovým krémom je Giordani Gold od zn. Oriflame. Je v elegantnej sklenenej flaštičke s čierno-zlatým vrchnákom. Biely podkladový krém tvár vyhladí, zaplní póry a zároveň mám pocit, že funguje aj ako hydratačný krém. Tvár vôbec nezaťaží a make up s ním drží výborne.


Je to neuveriteľné, ale konečne som objavila produkt od Alverde, ktorý mi ako-tak vyhovuje. Sláva!
Síce vôňa nie je extra príjemná, ale to som u Alverde rady zvyknutá. Ide o odličovacie mlieko z divokej ruže s obsahom makadamiového a jojóbového oleja. Jemne odličuje makeup a neštípe v očiach. Určite je potrebné si po čistení pleti tvár nakrémovať, lebo hoci mlieko obsahuje oleje tvár sa po chvíli začne sťahovať a je suchá. No nie je to tragédia, pretože si i tak krém alebo olej pred spaním dávam. Zoženiete ho za super cenu 3 €.






SÚŤAŽ:
Ak by ste chceli vyskúšať môj obľúbený ružový olej od Oriflame a korektor Catrice Camouflage odtieň 020, napíšte mi aký kozmetický produkt Vás v decembri nadchol
a dajte like na fb alebo instagram. 

Vyhodnotenie súťaže utorok 27.12.2016.

Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže. Výhercom sa stáva Miriam Pozsonyová. 
Gratulujem!

Komentáre

  1. Soft matte lip cream od Nyxu
    Fb EVA richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mňa nadchla (hlavne po tom co som skusila ine a opat sa k nej vratila):)))) micelarna voda Bioderma Sensibio H2O (ta cervena):) A lajky na instagram davam pravidelne!!!❤:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten odličovač od Alverde by som rada skúsila.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára