TOP produkty za mesiac november + SÚŤAŽ

Ako ste mohli čítať v mojom predošlom príspevku, vyradila som zopár kozmetických zbytočností, ktoré sa mi neosvedčili a tak sa našlo miesto aj pre pár noviniek.
Hoci som najprv chcela napísať články samostatne podľa značiek produktov, nakoniec som sa rozhodla zhrnúť Vám všetko, čo som si za posledné obdobie obľúbila do jedného.

Pred pár dňami mi prišiel ďalší balík z pinkpanda.sk. Už dlhšie som si chcela rozšíriť svoju zbierku štetcov na líčenie bez veľkej finančnej investície. Preto ma potešilo keď som na ich stránke našla sadu ôsmich Jessup štetcov za 9,99 euro. Prečítala som si zopár protichodných recenzií. Niektorí ich chválili, iní kritizovali, no povedala som si, že za tú cenu sa mi oplatí ich vyskúšať.

Majú jednoduchý, elegantný dizajn. Jeden zo štetcov vynikal nad ostatnými hneď od začiatku. Obzerala som ho pár dní a zvažovala na čo ho budem používať. Bol to hustý štetec do V s rovnými štetinami. Na moje prekvapenie sa stal mojím najobľúbenejším. Je dokonalý na nanášanie tekutého makeupu. Má jemné štetinky, ktoré ľahúčko do pleti makeup zapracujú. Som za to veľmi rada, lebo som sa tým zbavila ťapiek od mojich zamakeupovaných prstov po celej kúpelni.



Nebudem Vám teraz ukazovať celú sadu týchto štetcov, ale ak by ste chceli o nich celý článok napíšte mi.

Mojím ďalším obľúbeným produktom sa stal čistič na štetce od značky Ebelin. Skvelý pomocník, ktorý zoženiete v DM drogériách. Má príjemnú vôňu. Nie je to žiadne agresívne rozpúštadlo. Cítiť v ňom trochu alkoholu a jemnej kvetinovej vôňe. Používa sa jednoducho. Nastriekate ho na používané štetce a utriete ich do obrúsku, kde sa uvoľnia všetky nečistoty a zbytky makeupu a líčidiel. Nakoniec necháte štetce presušiť a môžte ich znova veselo používať.


Novinkou v mojej zbierke sa stal bronzer od Makeup revolution s názvom Ultra bronze. Je úplne matný a má studený, hnedý odtieň. Čo je veľmi ojedinelé, pretože pri bronzeroch nájdete skôr teplé odtiene do oranžova. Tvári dodá opálený vzhľad a je ideálny aj na kontúrovanie tváre.
Pigmentácia aj výdrž na pleti je výborná, minimálne 8 hodín. 
Nemusíte sa každú hodinku upravovať. Fakt pecka!
A to ešte nespomínam cenu, ktorá bola cca 5 euro. 


Zo svojich obľúbencov za november nemôžem vynechať bielu/telovú ceruzku PUPA Easy liner. Používam ju na vodnú linku. Je mäkká, farba sa ľahko nanáša a má dobrú výdrž. Stála 6,90 euro. PUPA predajňu nájdete napr. v Avione. Ak si založíte ich vernostnú kartičku, hneď na prvý nákup získate 10%tnú zľavu. 
Značke PUPA budem venovať jeden celý článok. 
Momentálne testujem ich tekutý zmatňujúci makeup a špirálu. 

Tip: Ak nanesiete bielu ceruzku do vnútornej časti oka, opticky si tým zväčšíte oči.
Pri použití teplých farieb tieňov ako je ružová, červená, bordová, Vám zabezpečí, že Vaše oči nebudú vyzerať uplakane, ale krásne rozžiari pohľad.

Veľmi sa teším, že môžem tentoraz odmeniť až štyroch z Vás. 
Mám pre Vás balzamy na pery s neskutočnou vôňou z lekárne Dr. Max,
ktoré sa Vám určite v tomto chladnom období zídu.
Stačí ak mi do komentára pod článkom, na instagrame alebo facebooku napíšete aký balzam by Vás potešil: Choco, Berry, Summer alebo Original Lip Balm, ktorý jediný je bez vône.
Obaly sú prekrásne, čo poviete?


Ukončenie súťaže stredu 14.12.2016.

Vyhodnotenie súťaže:

Choco kiss získava: Jelizaveta Bajaková, Lenka Pereszlényi
Original Lip Balm: Eva Manáková a Silvia Michalovová

Ďakujem všetkým, ktorí sa zapojili.

Komentáre

  1. mne sa ľúbi choco:) stavím na sladkú klasiku;) ak náhodou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cokoladovy je asi najziadanejsi... zavysle bunky v hlave sa ozyvaju ;) ale aj natural/original vecicky vedia byt na uzitok :* Pekny dnik moja!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim, že cokoladovy sa aj najviac teraz spaja v mysli so zimou. Ale snad budu mat uspech aj ostatne vone, lebo su naozaj neskutocne.

      Odstrániť
  3. Kto nemá rád čokoládku? Hlásim sa na choco :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára