Kozmetické prepadáky I.

Asi sa to stáva každému. V obchode alebo v katalógu natrafíme na nový výrobok, nadchneme sa kvôli obalu, cene, vôni a keď si ho prinesieme domov zistíme, že nám vôbec nevyhovuje. Za posledné obdobie sa mi nazbieralo pár vecí, ktorých jediná funkcia je momentálne zaberanie miesta na poličke v kúpeľni. Dnes by som Vám ich rada ukázala a napísala dôvody prečo sa ich zbavujem :)
Samozrejme môj pohľad je veľmi subjektívny, to čo jednému nevyhovuje môže byť pre druhého zlatým grálom. No pre mňa sú nasledovné produkty prepadákmi:

Hoci mám od značky Oriflame aj výborné produkty, ku ktorým sa pravidelne vraciam, tento krém bol súčasťou sady s macadamiovým olejom, ktorý ma sklamal už pri prvom použití. Na zimu som chcela hutnejší krém na tvár, no tento krém je toho presným opakom. Je vodový a zanecháva na pleti lepkavý pocit. Okrem toho má silnú sladkú vôňu, čo ja osobne nepreferujem. A už vôbec nie pri krémoch na tvár. Fakt najhoršie čo som zatiaľ od Oriflame vyskúšala. Jediné čo môžem pochváliť je jeho pekný obal. Ale to nie je ani v najmenšom dôvod na kúpu.




Ďalším produktom je zubná pasta Vademecum Non-Stop White. Mala by zabezpečiť belší úsmev až na 12 hodín. Používame ho s manželom už mesiac, ale zmenu farby zubov sme nezaznamenali. Je to pasta ako každá iná a extra bieliacu funkciu nemá.



Nasledovnú dvojicu som si kúpila na čistenie pleti. 
Kefka Ebelin by mala masírovať tvár, odstraňovať odumreté bunky a vyčistiť pleť. No úprimne povedané je to len mučiaci nástroj s pekným dizajnom. Nič viac. Štetinky sú ostré a tvrdé, takže čistenie tváre je nepríjemné a bolestivé. Hoci sa nepovažujem za citlivku, po dvoch pokusoch som to vzdala. Snažila som sa štetinky dávať pod horúcu vodu, aby trocha zmäkli, no nebolo to nič prevratné. Budem musieť nájsť tejto kefke iné využitie. Asi sa uplatní v kuchyni pri čistení pripálených hrncov. Už teraz mi je tých hrncov ľúto. Jau!


Na čistenie pleti som si kúpila gél z rady prírodnej kozmetiky Alverde. Je to slizovitá hmota s hnusnou vôňou. Hoci tvár umyje jemne, bez peny, mám pocit, že je to len povrchové čistenie, ku ktorému mi úplne stačí mydlo a voda. Žiadnu prídavnú funkciu ani účinok pre mňa nemá. 


Neviem prečo, ale Alverde kozmetika mi vôbec nesedí. Výnimkou nebol ani dvojzložkový odličovač očí. Mal čudný zápach a keď sa mi dostal do očí štípal, čo ma prekvapilo, lebo pri iných produktoch som nikdy s podráždením očí problém nemala. Hoci obsahuje olej, očné okolie mi vysušoval a sťahoval. Bola som rada, keď som ho minula. Našťastie balenie bolo malé, takže po mesiaci som s radosťou vyhodila prázdnu nádobku a v duchu oslavovala. Nikdy viac!



Letným omylom sa stal pre mňa balzam od značky Avon. Je vodeodolný a mal by chrániť pery pred UV žiarením. Škoda, že je problém ho vôbec použiť. Je neskutočne tvrdý a keď ho 
silou-mocou nanesiete na pery máte ich biele a suché. 


Od čias keď som mala osemnásť a behala som po svete s krátkymi vlasmi ubehlo už 13 rokov. Vtedy boli mojimi hlavnými pomocníkmi gél a vosk na vlasy. Chcela som si na tieto časy zaspomínať a s nostalgiou som si kúpila v DM stylingový vosk od značky Balea. Moje vlasy však po jeho nanesení ostali mastné, bez objemu a bez lesku. Verím, že pri krátkych vlasoch to môže fungovať výborne, no mne veľkú službu neurobil.


Máte aj Vy doma produkty, ktoré sú pre Vás nepoužiteľné?

Komentáre

  1. Ten odličovač od Alverde sa všade uvádza ako prepadák, raz som si ho chcela kúpiť ale potom som si spomenula na recenzie nás blogeriek a radšej som ho obišla. Dobrý odličovač má napr. Balea ten dvojfázový.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára