Olejčeky, oleje + SÚŤAŽ

Dnes vynecháme dekoratívku a napíšem Vám niečo o tom, ako sa starám o svoju pokožku v zime. V poslednom období som načisto prepadla olejom. Používam ich na tvár, telo aj vlasy. A naozaj sa osvedčili. Sú univerzálne - upokoja, vyživia a dodajú pokožke aj vlasom hrejivú vôňu. Stačí mať doma hoci len jeden kvalitný olej a môžte ho použiť na všetko, čo potrebujete. Ja som to samozrejme zobrala tou finančne náročnejšiou cestou, ale snáď Vás aspoň jeden z produktov inšpiruje.

Na telo momentálne používam 100% mandľový olej od značky Equilibra. Kúpila som ho v DM drogérii za približne 8 euro. Je v tmavej, sklenenej flaši s vanilkovou etiketou a uzáverom.


Obsahuje antioxidanty, teda pokožku regeneruje a chráni. Najlepšie je naniesť olej na telo ihneď po sprchovaní, kým je pokožka ešte vlhká. Má výbornú absorpčnú schopnosť. Samozrejme to záleží od Vašej pokožky. Moja je dosť suchá.  Na to ma upozornila kamarátka - masérka, ktorá sa vždy divila kam mizne všetok olej, ktorý mi dala na chrbát. Odvtedy som si začala na to dávať pozor, pijem viac vody a používam čo najmastnejšie produkty na telo. Jedným z nich je aj sprchový gél, ktorý som Vám ukázala v článku Nivea - TOP 3. Má v sebe 55 % oleja a už v sprche tým zaistím, že pokožka netrpí a nevysušuje sa.



Pri makadamiovom oleji ešte ostaneme. Pri posledných nákupoch v Rakúsku som totiž natrafila na kondicionér na vlasy značky HASK, ktorý ho obsahuje. Má elegantný zlatohnedý obal a výraznú sladkú, orieškovú vôňu. Tá vo vlasoch ostane dlhšie, ale našťastie omnoho menej intenzívna :) Hneď po nanesení kondicionéru cítite, že vlasy sú jemnejšie. Ešte kým sú mokré ľahko ich rozčešete. Nezamotávajú sa. Po vyschnutí boli vlasy lesklé a hladké, no nie natoľko zaťažené, aby boli bez objemu. Cena kondicionéru bola cca 5euro/ 355 ml. Nezabudnite sa po ňom poobzerať pri najbližších nákupoch za hranicami.


Po umytí vlasov používam na končeky olejčeky. Myslím, že je úplne jedno aký používate.
Ja mám olej od Avonu. Teda nič drahé, no účel splní :) Má pumpičku, ktorú stačí raz, dvakrát stlačiť a máte presne množstvo, ktoré stačí naniesť na spodnú časť vlhkých vlasov. Má jemnučkú vôňu, takže sa nebije s inými produktami.



V tomto olejovom ošiali nevynecháme ani tvár. Pri nočnej starostlivosti sa nemusíte uspokojiť iba s krémom. Dnes sú už na trhu oleje, ktoré ich dokonalo nahradia alebo doplnia. Osobne milujem ružový olej od Oriflamu, ktorý sa mi momentálne minul a od maminy som dostala olivový olejček Planet Spa od Avonu. Dávam si ho večer na odlíčenú tvár a krk. Má výraznejšiu parfumáciu ako ružový, čo mi v prvom momente prekážalo a myslela som, že ho niekomu posuniem. No po pár dňoch som si zvykla. Uzáver obsahuje gumenú pumpičku s ampulkou zo skla, do ktorej sa dostane po stlačení dosť oleja na nakvapkanie na tvár. Je to šikovné a zároveň hygienické.




A na záver pre Vás mám malú súťaž o balíček starostlivosti o telo:

Argánový olej na telo Planet spa,
Cien telové mlieko s vôňou bielych kvetov a mandarínky
Sprchový gél Treacle moon
Univerzálny balzam Tender Care

Stačí napísať do komentáru pod článok, na instagram alebo facebook aký kozmetický produkt s obsahom oleja máte najradšej a v stredu 7.12. vyberiem jednu z Vás, ktorá sa môže tešiť na tento farebný balíček.

Pekný víkend!


Vyhodnotenie súťaže:
Ďakujem všetkých, ktorí sa na fb stránke zapojili. Ste perfektní.
Výhercom je Lukáš Hanisek. Gratulujem!









Komentáre

  1. Oleje mám tiež veľmi rada. Na vlasy používam vždy nejaký, v zime rada nahradím telové mlieko práve olejom lebo pokožka je potom skrátka konečne dostatočne vyživená a nie je suchá. Sprchové oleje veľmi neobľubujem, tam si zakladám na pene. Pleťové mám rada tiež, zatiaľ som mala levanduľový od Saloos a teraz skúšam ružový od Alverde. Inak to sérum od Avonu som mala dávnejšie, no vtedy mi zázračné neprišlo ale ktovie, možno by som ho ešte raz skúsila.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára