Zimný špeciál - trblietky útočia

Za oknom konečne sneží. Všetok ten mráz, ľad a krehké biele vločky ma inšpirovali k téme tohto článku. Trblietky. Ak sú použité v rozumnej miere dodajú nám glamour a štipku luxusu.

Aj medzi mojou kozmetikou som našla zopár trblietavých pokladov.

Jedným z nich je prvý rozjasňovač, ktorý som si kúpila - Catrice Glow. Tie ostatné som Vám už stihla predstaviť, takže sa nebudem opakovať a ukážem Vám tento lacnejší kúsok z drogérie. Svoj účel dokonalo splní. Na svetle má krásne odlesky. Šampaň odtieň sa na tvári premení na dokonalú ľadovú bielu s jemnými trblietkami. Stačí naniesť malé množstvo a budete vyzerať ako z katalógu :)



Od značky Catrice som nedávno pri hľadaní podkladového krému natrafila na primer pod makeup, ktorý pleť vyhladí a rozjasní. Krém má ružovkastú farbu s malými trblietavými čiastočkami, ktoré dokážu na tvári urobiť divy. Nebojte sa neprirodzeného lesku. Tvár po nanesení vyzerá rozžiarená a zdravšia. Lesk sa spája s mladosťou a sviežosťou pleti a preto sa nebojte siahnuť aj po takomto výrobku. Všetko v rozumnej miere, samozrejme.



Iba jemne rozotretý Catrice podkladový krém

Primer Catrice nanesiete na tvár ako krém
a po unavenej pleti nebude ani stopy

Ďalej tu máme zlupovaciu masku Planet Spa od Avonu so sviežou citrusovou vôňou. Obsahuje výťažky z čierneho kaviáru a mala by pleť obnoviť a rozjasniť. Je priehľadná so zlatými trblietkami. Na tvári rýchlo zasychá. Nechajte pôsobiť 20 minút a stiahnite. Osobne mám zlupovacie masky najradšej. Je to taký príjemný pocit ako keď sťahujete fóliu z displeja telefónu :)
Tiež milujete ten pocit?
Maska stojí 3 eurá/75 ml.



Mojím obľúbeným lakom sa stal lak od Maybelline v púdrovej ružovej farbe. Na nechtoch rýchlo zaschne, takže o 60 sekúnd už môžte ísť umývať riady. Je priehladný a obsahuje jemné trblietky, takže nechty s ním vyzerajú upravene. Oceňujem na ňom, že pri balení krabíc nie je vidno ak sa Vám časť poškodí. Nemusím si ho každý deň upravovať a schovávať si ruky do vreciek.
Má výdrž cca 2 - 3 dni a je prvou pomocou, keď nemáte čas na lakovanie nechtov.



Posledným výrobkom je mydlo Balea s ibištekom a zeleným čajom. Má sviežu jemnú vôňu a na rukách Vám zanechá malinké množstvo trblietok, ktoré si však všimnete len pri veľkom sústredení. Obal aj mydlo v ňom vyzerá krásne a luxusne na to, že stojí 1,29 euro.



Máte tiež obľubu v trblietkach alebo sa im radšej obľúkom vyhýbate?

Komentáre