O ženách - mužskou optikou / Rozhovor

Vždy ma zaujímalo, čo na nás ženách muži milujú a čo im naopak prekáža. Je pravda, že málokedy chceme počuť úprimnú odpoveď a radšej nás poteší pochvala a obdiv. No zariskovala som a v mojom okolí som si vytipovala troch dobrovoľníkov, ktorým som dala dotazník s 11timi otázkami. Vyšlo mi z toho, že muži majú celkom reálne a rozumné požiadavky. Riadia sa heslom: "Nič netreba preháňať." 
Ak Vás táto téma zaujala a chceli by ste málinko nahliadnuť do mužského uvažovania, čítajte ďalej :)

Mená boli zmenené.

1. Čo si na žene všimnete ako prvé?

Martin: Nohy, vlasy, postavu...
Filip: Ako muža ma zaujme postava a čo má žena oblečené, a ako jej to sedí.
Adam: Ako prvé samozrejme vzhľad. Či je upravená, ako vyzerá. Prvý dojem je len jeden :) Premeriam si vždy človeka, aj muža, celého, aby som mal komplexný obraz. 


2. Aký kúsok ženského šatníka alebo kozmetiky by ste okamžite zrušili?

Martin: Balerínky.
Filip: Lepkavé balzamy na pery a šatky okolo krku. Málo ktorej žene sa šatka hodí a skôr žene pridáva vek.
Adam: etko leopardie, tento vzor sa mi vôbec nepáči. A tiež topánky v štýle Chelsea - také tie bagandže s gumenou aplikáciu pri kotníku. 


3. Bez akej veci/doplnku by žena nemala výjsť z domu?

Martin: Bez úsmevu.
Filip: Hmm, každá žena potrebuje niečo na veci, takže kabelka/ruksak.
Adam: Určite bez decentého make upu. A myslím, že ženy by mali mať vždy kabelku. Sa mi to s nimi tak spája a patrí to k nim. Zároveň to pôsobí aj trochu tajomne, že čo v nej tie ženy stále majú :)


4. Čo si myslíte o plastických operáciach?

Martin: Nič dobré. Po prvé je to ukazovateľ malého sebavedomia. Po druhé je to operácia a príde mi riskantné ju podstupovať, a v konečnom dôsledku ten výsledok je dakedy tragédia. 
Filip: Neuznávam "zbytočné" plastiky, ako zväčšovanie pŕs, "napichané" pery, alebo nebodaj implantáty do zadku, ako je teraz v móde v USA. Proti estetickým zásahom, resp. ak sa riešia zdravotne "defekty", nič nemám. Napr. ak potrebuje žena upraviť nos, "opraviť" prsia po kojení, alebo nebodaj po rakovine prsníkov.
Adam: Nie som proti. Nech si každý robí čo chce, ale samozrejme všetko s mierou. Osobne nikoho neodsúdim ak si dá urobiť 10, 15 operácií, ale to ako vyzerá potom sa mi, samozrejme, páčiť nemusí. To už je iná otázka.


5. Páči sa Vám na manželke červený rúž alebo nude look?

Filip: leží na akú príležitosť a k akému oblečeniu. Rifle a červený rúž sú super, ale osobne sa mi páči aj prirodzené líčenie.
Adam: Som skôr za prirodzené líčenie, no ak ide o významné spoločenské udalosti, tam sa červený rúž hodí.

6. Páčia sa Vám umelé nechty alebo Vás desia? :D

Filip: Umelé nechty mi nevadia, desia ma nechty a la Dracula. Preferujem kratšie, pekne upravené nechty.
Adam: Umelé nechty ma nedesia. Aj keď niektoré sú teda skôr ako orlie pazúry než nechty. Opäť platí všetko s mierou a vkusom - ako pri plastikách.

7. Páči sa Vám na žene skôr elegancia alebo ležérny/športový štýl?

Martin: Záleží na okolnostiach, ale skôr elegancia.
Filip: Ťažká otázka...skôr športový, ležérny štýl.
Adam: Zavisí od ženy. Je to individuálne. Mojej manželke napríklad svedčí aj elegancia aj ležérny štýl. Som za to, aby sa človek cítil dobre a pohodlne, na tej ktorej udalosti. Podľa toho nech sa oblečie - samozrejme v rámci istých spoločenských prijímaných mantinelov :D

8. Páči sa Vám keď žena športuje alebo Vám na tom nezáleží?

Adam a MartinPáči sa mi, keď žena športuje.
Filip: Páči, ale ak je žena už veľmi vyšportovaná, tak to nie. Nepáči sa mi, ak má žena sixpack.


9. Záleží Vám na tom či ma žena dlhé vlasy alebo krátke?

Filip: Nezáleží, ale ženám sa väčšinou hodia dlhé vlasy.
Adam: Skôr sa mi páčia ženy s dlhými vlasmi. Je to jedna z vecí, čo podľa mňa robí ženy ženami - pekné dlhé vlasy.

10. Myslíte, že ženská kozmetika je zbytočnosť alebo nevyhnutnosť?

Filip: Zbytočnosť to určite nie je. Keď sa žena pekne upraví, tak jej to zdvihne sebavedomie a páči sa aj okoliu, ale nemalo by sa to veľmi preháňať, nech nevyzerá ako kraslica.
Adam: Podľa mňa nevyhnutnosť. A obdivujem ženy ako si to všetko vedia nakombinovať tak, aby vždy pekne voňali a vyzerali. 

11. Ktorú vec bežne používanú/nosenú u žien nikdy nepochopíte?

Martin: Keď sa žena oblieka ako muž.
Filip: Veľkú kabelku, plnú harabúrd, kde sa nič nedá nájsť.
Adam: Nikdy nepochopím ako si ženy môžu aplikovať vnútorné linky. Príde mi to hrozne nepohodlné na aplikáciu. Ešte nechápem, prečo je potrebné si lakovať nechty na nohách. Akože what? Nevidím dôvod. 
A takisto nechápem, prečo nosia niektoré ženy na kotníkoch retiazky. 

Samozrejme každý muž je jedinečný a môže mať iné predstavy o žene svojich snov :) Vybrala som mužov od 29 -36 rokov, ktorí sú ženatí a majú ako-tak ustálené názory na to čo sa im páči. Z týchto rozhovorov mi asi najviac rezonuje, že muži chcú, aby sme ostali ženské a upravovali sa s mierou, aby po akýchkoľek úpravách bolo stále vidno "nás". 

Komentáre